søndag den 26. december 2010

Mit første indlæg på min nye blog

Jeg er lige akkurat blevet færdiguddannet fra Håndarbejdets Fremme i København og har længe gået og leget med tanken om at lave en blog. En blog hvor jeg kan dele ud af mine hjemlige sysler, vejledning i syteknikker og hvad der ellers optager mig i mit kreative liv. Så nu hvor julefreden har lagt sig over mit liv - efter en hård tid med bacheloropgave og bacheloreksamen - er det tid til at realisere tankerne :-) Så velkommen til Blohms Denmark. Navnet på bloggen er opkaldt efter min hjemmeside, der er under opbygning og som med tiden skal fungere som online butik med mine kreationer :-)

Det første billede jeg vil dele på bloggen er et billede af mig i min julekjole. Kjolen er i velour med stræk - og blev syet inden jeg gik i seng d.23 dec.


På læberne har jeg Lip & Cheek Stain fra The Body Shop med en helt normal læbepomade over. Det er et super produkt jeg så omtalt på Youblushblog.com. Det er flydende farve man kan smøre på læberne og kinderne og som IKKE smitter af, ligesom en traditionel læbestift kan gøre. Den er yderst holdbar - også når man kysser - og har en fræk farve :-) Synes den er værd at nævne :-)

Ingen kommentarer: