mandag den 24. januar 2011

......Tak søde Maria.......

Der var jeg heldig :-) Jeg har nemlig fået denne fine blogaward, der florerer i bloggerverdenen fortiden. Det er min søde veninde gennem 11 år - Maria, fra Dressed by Maniacs , som har givet mig den og jeg takker :-) Maria er en smuk pige, fantastisk dygtig lærer, en skøn veninde og så er hun bare afsindig dygtig til alt det kreative.



By accepting this award I will complete the following:
Thank and link back to the person who
awarded me.

Share 8 things about myself.

Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered.

Contact those bloggers and tell them about their awards.

Ja, så det må jeg hellere gøre. Jeg vil starte med at give awarden videre. Hvis ikke Maria allerede havde fået den og sendt den videre hertil, var den selvfølgelig fløjet i hendes retning. Da jeg er helt ny i blogverdenen, er alle bloggere jo nye for mig, så måske den havner hos nogle der er garvede og har været igang i lang tid.

Jeg giver awarden videre til

1. Stine fra Tanke Tallerken, fordi jeg bliver SÅ inspireret af hende skønne og finurlige kreative kreationer.

2. Lis fra Karlssons Kludeskab, fordi hun har en personlig og skøn blog hvor hun deler ud af hendes kreative hjerne.

3. Christina fra Badelma Badutski for hendes smukke og inspirerende billeder

4. Laura fra The Sweetspot fordi hun har en blog der er visuel øjenguf 

5. Katie fra Color me Katie, fordi jeg bliver så glad hver gang jeg besøger hendes blog

6. Creagenda - fantastisk

7. Krudtuglens mor fra Krudtuglens Kreationer, fordi hendes blog er så smuk og farverig, og så deler hun rundhåndet ud af billeder af hendes skønne krudtugle

8. Stine fra Stine Hoelgaard, fordi hun har en ååååh så fin og inspirerende blog, og så elsker jeg hendes hama perlearmbånd :-)

Og så til de 8 ting om mig selv.

1. jeg har fire helt fantastiske søskende. Jonas på 22, som er skitursguide i Italien. Josephine på 19, som er igang med 3g og er super sej til at finde og købe seje kjoler. Kimi på 16, som går i 10 klasse og gerne vil være helikopterpilot og Paw på 12, som er super sej fodboldspiller.

2. Jeg lever sammen med min dejlige kæreste gennem 11 år.

3. Jeg er helt VILD med ting der glimter. Alt fra diamanter til solen i vandet til krea-glimmer til simili. Bare det skinner og glimter. Jeg er vist lidt af en skade.... eller er det en ravn??

4. Jeg samler på kasser og æsker. Har SÅ mange og ved slet ikke hvad jeg skal putte i dem.

5. Jeg har næsten ALTID noget at se til. Siger altid til andre at de skal skrive sig selv i kalenderen, men er ikke altid så god til at gøre det selv.

6. Jeg har, sammen med tre kollegaer, startet en klub op i Roskilde for stille og ensomme unge. Og jeg ELSKER at gå på arbejde.

7. Jeg elsker at danse. Både om natten i byen og når jeg underviser børn og unge. Det fylder mig med glæde og jeg kan ikke gå sur fra en dansetime.

8. Jeg har to skønne hemmeligheder, som jeg vil dele med jer når tiden er inde :-)

2 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej Louise, hvor er du sød at give mig en award og de fine ord med på vejen.
Det er altid sjovt at læse lidt mere om personene bag bloggen.
Så tak

stine:)

TankeTallerken sagde ...

Hej Louise,
Tusind tak for den fine pris, den er jeg virkelig glad for. Jeg er glad for at du kan følge mine tanker...i lige måde forresten :)

kh/ Stine